Saskaņā ar dažādiem analītiķiem, šis zīmols ir vērts vairāk nekā 200 miljardu dolāru. Tomēr neviens no tehnoloģiju milžiem sūdzēties nevar.
Interbrand jau 19. reizi ir izdevis ikgadējo ziņojumu. Tas stāsta par lielo zīmolu pasaules varu un to ilgtermiņa vērtību. Interbrand novērtēšanas metodoloģija sastāv no trīs analītiskām sadaļām:
- zīmola produktu un pakalpojumu finansiālā veiktspēja;
- zīmola loma iepirkumu lēmumos;
- zīmola konkurētspēja un spēja nodrošināt lojālu un ilgtspējīgi pieprasījumu un ienesīgumu nākotnē.

Šķērsojot 200 miljardu dolāru limitu, Apple jau sesto gadu pēc kārtas ieņem pirmo vietu. Ņemot vērā nesenākos uzņēmuma finanšu rezultātus un augstāk minētā saraksta otro un trešo punktu, mēs nevaram būt pārsteigti. Tomēr 16% izaugsme, salīdzinot ar pagājušā gada rezultātiem, šķiet liela starpība.
Apple uz papēžiem min Google, kas ieņem otro vietu ar 10% izaugsmi. Tomēr trešās vietas ieguvējs Amazon ir pārsteidzošāks. Džefa Bezos (Jeff Bezos) komanda spēja sasniegt 56% izaugsmi zīmola vērtībā, kas ir viena no lielākajām saraksta izmaiņām. Netflix (+45%) un Gucci (+30%) arī piedzīvojuši ievērojamu pieaugumu.
Šeit arī top 10:

Top 100 zīmolu vidū auto industriju pārstāv 16 zīmoli, tehnoloģiju saimi – 13 milži. Kopējā 100 lieluzņēmumu vērtība pārsniedz 200 miljardus dolāru, kas var tikt izteikts kā aptuveni 7,7% gada izaugsme, salīdzinot ar pagājušo gadu. Šie skaitļi, protams, lielākai daļai no mums šķiet kosmiski lieli.
Avots: Interbrand