Jaunais App Store veikals ir ļoti ienesīgs arī izstrādātājiem - iMagazine
imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Mēs izmēģinājām iPhone XR!

Uzziniet mūsu viedokli par to

Šis ziņojums nav atjaunināts ilgāk par gadu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī ziņojuma saturs var būt novecojis.

Jaunais App Store veikals ir ļoti ienesīgs arī izstrādātājiem


Pagājušā gada septembrī, reizē ar iOS 11, darbību uzsāka jaunais App Store virtuālais veikals. Apple galvenie mērķi bija izveidot jaunu veikala saskarnes dizainu, sniegt izstrādātājiem labākas iespējas veicināt viņu lietotņu iegādi, kā arī sniegt lietotājiem niansētāku pārlūkošanas pieredzi.

Vēl viens no viņu ne pārāk slēptajiem nodomiem bija paaugstināt lietotņu lejuplādēšanas un pirkšanas reižu skaitu. Ar skaistāku veikala saskarni un pārdomātāk izvietotu saturu, šo mērķi sasniegt bija viegli. Šīs izmaiņas ir nesušas labumu gan pašam uzņēmumam, gan arī lietotņu izstrādātājiem. Jaunais App Store veikals strādā ar tādiem panākumiem, ka Dienas lietotnes un Dienas spēles (“App of the Day” un “Game of the Day”) sadaļās piedāvāto lietotņu lejupielāžu skaits palielinājies par aptuveni 800%.

Analītiķu uzņēmums Sensor Tower jau septembrī sāka pētīt datus par virtuālā veikala sasniegumiem un aptuveni divas trešdaļas gada vēlāk viņi nopublicējuši pētījuma rezultātus.

Izrādījies, ka:

• “Game of the Day” sadaļā piedāvātās spēles nesušas vislielāko izaugsmi – 802%.
• Tai sekojusi “App of the Day” sadaļa, kurā piedāvāto lietotņu lejupielāžu skaits audzis par 685%.
• Izstrādātāju stāsti un citu veidu lietotņu saraksti kopumā paaugstinājuši lejupielāžu skaitu par 240%.
• Vismazāko iespaidu, tikai 164%, uz lejupielāžu skaitu atstājuši tematiskie piedāvājumi.

Šķiet, analītiķi nav pētījuši atšķirības starp maksas un bezmaksas lietotnēm.

Līdztekus jaunajai iespējai publicēt interesantus izcelsmes stāstus un informāciju par mazākiem neatkarīgajiem izstrādātājiem (29% stāstu pieder tieši viņiem), izrādījās, ka lielāko daļu piedāvājumos izceltā satura sniedz tādi milzīgi uzņēmumi kā Electronic Arts, Warner Bros., Square Enix, Gameloft, Noodlecake Studios un King. Lielākā daļa pircēju lejuplādē tieši šo lielo uzņēmumu publicēto saturu.

Kopš jaunā App Store veikala darbības uzsākšanas, 13 no TOP 15 visbiežāk piedāvājumus publicējušo uzņēmumu izstrādātās lietotnes ASV lietotāju ierīcēs lejuplādētas vismaz 1 miljonu reižu.

Lai arī ir skaidrs, ka tieši lielākie no izdevējiem gūs vairāk iespēju publicēt savus piedāvājumus, tomēr arī mazajiem izdevējiem ir iespējas iegūt labumu no piedāvājumu publicēšanas App Store veikalā,” apgalvoja uzņēmuma Sensor Tower mobilā tirgus analītiķis Džonatans Briskmans (Jonathan Briskman).

Lietotņu saraksti ir ārkārtīgi subjektīvi, jo App Store veikala redaktori tos veido ar mērķi nodrošināt visiem lietotājiem augstākās kvalitātes saturu.

Avoti: MacRumors, Techcrunch

Apple Inc. (AAPL)