Pie apvāršņa parādījušās iPhone un MacBook servisa un nomaiņas programmas - iMagazine
imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Mēs izmēģinājām iPhone XR!

Uzziniet mūsu viedokli par to

Pie apvāršņa parādījušās iPhone un MacBook servisa un nomaiņas programmas


Neilgu brīdi vienu pēc otras Apple izziņoja divas jaunas servisa un nomaiņas (Service and Replacement) programmas. Viena no tām attiecas uz iPhone X, otra – uz MacBook Pro, kuriem nav Touch Bar joslas. Palūkosimies, kāda informācija mums ir pieejama jau tagad.

Lai arī pagaidām informācijas trūkuma dēļ mēs nevaram jums sniegt precīzas detaļas par šo programmu vai to, kā iSTYLE veikalos notiks ierīču detaļu nomaiņa, mēs vēlējāmies darīt jums zināmu, ka Apple ir izveidojuši divas jaunas programmas. Konkrētākas detaļas gaidiet aptuveni nedēļas laikā, taču līdz tam – aplūkosim būtiskāko informāciju.

Ir svarīgi piebilst: visas šāda tipa programmas uz problēmu skartajiem modeļiem attiecas 3 gadus pēc konkrētās ierīces pirmreizējās iegādes brīža mazumtirdzniecībā, tādēļ neuztraucieties, jums noteikti pietiks laika, lai ierīces nogādātu servisā.

iPhone X

Apple ir pamanījuši, ka vienas no komponentēm disfunkcijas dēļ dažkārt var rasties sarežģījumi ar daļas iPhone X tālruņu displejiem, problēmas iespaidā tiem nepareizi reaģējot uz pieskārieniem. Tas ir, displejs vai tā daļa uz pieskārieniem nereaģē vai reaģē ar pārtraukumiem, vai arī reaģē pat tad, ja lietotājs ierīcei nav pieskāries. Šādos gadījumos Apple vai Apple Authorized Service Provider (Apple autorizētie servisa sniedzēji) par velti nomainīs programmas prasībām atbilstošo ierīču ekrānu moduļus.

13 collu MacBook Pro (bez Touch Bar)

Apple ir pamanījuši, ka ierobežots skaits 128GB un 256GB cietvielu disku jeb SSD disku, kuri iekļauti 13 collu MacBook Pro (bez Touch Bar) datoros, ir bojāti. Tā rezultātā iespējams datu zudums un kļūmes diska darbībā. 13 collu MacBook Pro datori, kuru diski ir bojāti, ir tikuši pārdoti laikā no 2017. gada jūnija līdz 2018. gada jūnijam. Bojātos diskus par velti nomainīs Apple vai Apple autorizētie servisa sniedzēji.

Par to, vai jūsu dators ir atbilstošs programmas prasībām, varat pārliecināties, šajā oficiālajā mājaslapā ievadot jūsu datora sērijas numuru (lai to uzzinātu, Apple izvēlnē, kura atrodama jūsu ekrāna augšējā kreisajā stūrī, apzīmēta ar Apple logotipu, uzklikšķiniet iespējai About This Mac).

Vairāk informācijas

• Kā jau parasti šādos gadījumos, ierīces remonts visā pasaulē pieejamās Apple programmas ietvaros nepagarinās ierīču garantijas laiku.
• Ja jums palicis atmiņā, ka iepriekš par šādu pakalpojumu veikšanu jums ir nācies maksāt, jūs varat vērsties pie Apple un lūgt kompensāciju.
• Abas programmas attiecas uz problēmu skartajām ierīcēm 3 gadus pēc to pirmreizējās iegādāšanās mazumtirdzniecībā.

Vairāk informācijas par šo programmu norisi varat gaidīt drīzumā citos atsevišķos rakstos.

Apple Inc. (AAPL)