Shazam apvienojas ar Apple - iMagazine
imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Mēs izmēģinājām iPhone XR!

Uzziniet mūsu viedokli par to

Šis ziņojums nav atjaunināts ilgāk par gadu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī ziņojuma saturs var būt novecojis.

Shazam apvienojas ar Apple


Mūzikas atpazīšanas aplikācijas Shazam pārņemšana ir lielākais un daudzsološākais Apple ieguldījums kopš 2014. gada, kad viņu īpašumā nonāca 3 miljardu dolāru vērtais Beats. Tuvākajā laikā varam sagaidīt jaunas iespējas gan aplikācijā, gan ierīcēs.

Pirms pāris gadiem teju ikviens viedtālruņa lietotājs izmantoja britu radīto aplikāciju, taču, līdz ar Siri un citu telefonos esošo aisistentu funkciju parādīšanos, tās popularitāte mazinājās.

Oficiāla informācija, par kādu summu kompānija iegādāta, netiek sniegta, bet pirms pāris nedēļām TechCrunch minēja, ka, paļaujoties uz iekšējiem informācijas avotiem, Shazam nopirkts par 400 miljoniem dolāru. 2015. gadā kompānija bija 1 miljardu dolāru vērta, tāpēc Apple to ieguvis par neticami zemu summu – varbūt vienošanās noslēgta Melnajā piektdienā?

Kad medijos pirmo reizi parādījās informācija par abu kompāniju apvienošanos, Apple pauda:

Esam patīkami satraukti, ka Shazam un talantīgā komanda pievienosies mums. Jau kopš aizsākumiem Shazam bijusi App Store populārāko aplikāciju augšgalā, šodien to lieto vairāki simti miljonu visā pasaulē. Apple Music un Shazam ir kopīgs mērķis – atvieglot klausītāju ikdienu. Mums ir lieli un aizraujoši plāni, kā attīstīt un apvienot šīs aplikācijas, ierīces, radot jaunas iespējas abu kompāniju cienītājiem.

Ar nepacietību vēlamies uzzināt, kā Apple izmantos un attīstīs šo tehnoloģiju. Shazam ir integrēts daudzās aplikācijās, sākot ar Snapchat, beidzot ar iMessage, kas paver ļoti daudz iespēju.

Aplikācijā ir izmēģinājuma funkcija, kurā izmantota virtuālā realitāte, lai ar attēlu vai video fragmentu palīdzību atrastu saturu. Tā kā Apple ir ieinteresēts virtuālās realitātes iespēju attīstīšanā, paredzam, ka ierīcēs tiks radītas jaunas funkcijas.

Interesants fakts: 2002. gadā, kad Shazam tika palaists tautās, lietotāji zvanīja uz nummuru 2580, atskaņoja dziesmu un pēc mirkļa atnāca īsziņa ar dziesmas nosaukumu un izpildītāju.

Re, cik ļoti pēdējo 15 gadu laikā ir attīstījušās tehnoloģijas un mainījusies pasaule.

Avots: Macrumors.

Apple Inc. (AAPL)