Vai vēlaties sagaidīt līdz šim lētāko ierīci? - iMagazine
imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Mēs izmēģinājām iPhone XR!

Uzziniet mūsu viedokli par to

Šis ziņojums nav atjaunināts ilgāk par gadu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī ziņojuma saturs var būt novecojis.

Vai vēlaties sagaidīt līdz šim lētāko ierīci?


Netflix zelta laikmets ir beidzies, jums būs nepieciešama abonementu kaudze, lai iegūtu pilnu piedāvājumu kino pasaulei. Kādēļ gan Apple būtu atstāts ārpus lielajiem uzņēmumiem, kas piedāvā ekskluzīvus filmu pakalpojumus?

Ir skaidri redzams, ka fantastiskais Netflix zelta laikmets (kas ilga vien neilgu brīdi) kā straumēšanas pakalpojumu piedāvātājam, ir beidzies. Uzņēmuma lietotājiem, kas savu abonementu atjaunināja vairākas reizes, piedāvājums par noteiktu mēneša maksu piekļūt pasaules labākajam saturam internetā nevis ikreiz pirkt kino biļeti šķita pievilcīgs. Jā, pakaļ dzinās Hulu un Amazon, bet Eiropā tie nav tik iemīļoti. Arī HBO GO kļūst arvien svarīgāks, vismaz pūķu dēļ.

Tomēr sistēma pilnībā mainīsies, kad milzis “Disney”, kas būtībā ir lielāko filmu franšīžu īpašnieks, uzsāks pats savu pakalpojumu. Tas patiesi būs panākumiem bagāts, un mazākie tirgus spēlētāji jau ir sākuši sevi aizsargāt vienīgajā iespējamajā veidā: radot paši savu saturu. Pat Netflix nekaunas tērēt miljardus ekskluzīvās pārraidēs, cerot, ka no daudzajiem projektiem, kas ne ar ko īpašu neizceļas, viens vai divi, iespējams, izcelsies. Diemžēl šo iespaidu visdziļāk izjūt patērētāji: ekskluzīvā satura dēļ tiem, kuri ir ieinteresēti vislabākajā saturā, nāksies abonēt vismaz 4-5 straumēšanas pakalpojumus, kas jau ir krietns naudas patēriņš.

Saistībā ar tik lieliem lietotāju izdevumiem Tims Kuks un AAPL nekavējoties arī pieteicās šājā biznesa nišā. Apple līdera 3 pašreizējo prioritāšu vidū finanšu indikatoru pozitīvas aplēses noteikti ir vissvarīgākais (es vēlētos piebilst, ka mēs to varētu attiecināt uz visiem tehnoloģiju uzņēmumiem, kas mērķēti uz peļņu). Tomēr tas, kas nodrošina Apple visaugošākos un stabilākos ienākumus, joprojām ir pakalpojumi:

Nebūtu pārsteidzoši, ja Apple laistu klajā paši savu filmu pakalpojumu, tajā ieguldot lērumu naudas, pirms laistu klajā pašbraucošo auto, AR brilles vai SE 2. Problēma patiesībā ir apslēpta šeit:

Šādam pakalpojumam, lai tas darbotos ar lieliem peļņas procentiem (Apple gadījumā vairāk nekā 40%), ir nepieciešami vairāk abonentu nekā Apple Music, un šis pakalpojums pārsvarā būtu attiecināms uz iPhone un Mac īpašniekiem. Varam būt pārliecināti, ka šajā gadījumā (saskaņā ar vairākiem avotiem), kad sāksies Apple straumēšanas serviss, tas būs pieejams tikai viņu operētājsistēmās un ierīcēs, tāpat kā viss pārējais (iTunes Windows nav labs piemērs, tā kā tas ir…. labāk nekomentēšu)

Pašlaik ekosistēmas piekļūšans cena ir diezgan augsta, lētākais risinājums varētu būt Apple TV, ja varam teikt, ka tas vispār ir lēts par tā cenu. Gadījumā, ja viņi patiešām vēlas realizēt paši savu filmu straumēšanas pakalpojumu (un varbūt arī mūzikas, ja tie būs paredzēti kopā), lai tas būtu pieejams daudziem lietotājiem, viņiem vajadzētu ierīci, kas tiktu pārdota par līdzīgu cenu kā Raspberry Pi, līdzīgi kā Amazon Fire Stick vai Chromecast, kas patiesībā ir diezgan populāri ASV tirgū. Apple izcenojumā mēs vēlētos ieraudzīt 39 dolāru zīmi kādā no Keynote konferencēm.

Šķiet, ka jaunais pakalpojums patiesi tuvojas un mums nebūs ilgi jāgaida līdz paziņojumam. Ir skaidrs, ka sekosim līdzi visām ziņām saistībā ar šiem jaunumiem un informēsim jūs, tā kā šie jaunumi būtu ļoti nozīmīgi. Tikmēr atcerēsimies, cik gan bija jauki, kad Netflix varēja apmierināt visas mūsu vēlmes.

Avots: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)